You are currently viewing הטעות שכולנו עושות בטיפוח הפנים שלנו

הטעות שכולנו עושות בטיפוח הפנים שלנו

יש שאלות שחוזרות על עצמן אצל לקוחות, כל פעם בווריאציה אחרת, וחשבתי לסדר את המידע הזה פה ובעצם לתת כמה טיפים שימושיים ויעלים שנוגעים לסבון.

היום אכתוב על סבון ועור הפנים:

לקוחות מספרים לי שהם מסבנים את הפנים עם הסבון שלי, וזה ממש נעים להם.

מי שניסה וזה עושה לו טוב אני לא אמנע ממנו, אבל כן רוצה לשתף למה אני לא שוטפת את עור הפנים שלי עם סבון:

העור שלנו מאד חכם, בלוטות השומן מפרישות שומן באופן טבעי, כשאני מסבנת את הפנים אני בעצם מסירה את שכבת השומן הטבעית של העור, בלוטות השומן מזהות שחסר, ומייצרות שומן בכמות גדולה יותר, מה שגורם למסתבן לשטוף פנים בתדירות גבוהה יותר… העור נכנס לסטרס, ויש לך בידיים את היכולת לעצור את הגלגל הזה.

תני לעור שלך ניסוי של שבוע ללא סבון, לאט לאט הוא מאזן את עצמו.

ואם את מהאנשים שהעור שלהם לא יאזן את עצמו (ככה העידו על עצמם כמה מהמסתבנים) וכבר החלטת שהסבון לפנים עושה לך טוב- טיפ שלי: רק סבון טבעי, ועדיף שלא יכיל שמן קוקוס. (יש לי סבון אחד כזה, שהוא מיוצר במיוחד עבור הפנים ואינו מכיל שמן קוקוס- כרגע נותרו שתי יחידות אחרונות).

שמן קוקוס הוא מקציף מעולה ונותן תכונות מדהימות לסבון, אבל הוא גם מייבש. את עור הפנים אנחנו לא רוצים לייבש, גם אם בחרנו להסתבן בפנים- נרצה להוריד כמות שומן ולא כמות לחות.

בכל מקרה, ממליצה על קרם לחות לפנים כחלק משגרת הטיפוח.

אם הגעת עד פה והחלטת לעשות הפסקה מסיבון הפנים- ממליצה על מסיכות ביתיות לאיזון השמנוניות, יש חומרים בעלי איכות של ספיחה. לדוגמה פחם פעיל, חימר ירוק ואדמת חוואר. כשמכינים מהם מסיכה לפנים הם סופחים את השומן, ולאחר מכן אפשר תמיד להספיג קרם לחות.

עד כאן בנתיים, רואה שיצא לי ארוך אז אשמור לפעם הבאה את דעתי בענייני סבון וחפיפת השיער,

אם יש נושאים אחרים שבא לכם הרחבה עליהם תכתבו לי בתגובות ואשתדל להתייחס להכל🧡

באהבה רבה!

כתיבת תגובה

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. אבי

    מעניין מאד